Zasady składania zamówień

Szanowni Państwo,

Prosimy o wybór właściwej formy zamówienia:

Można również skorzystać z formularza kontaktowego, który znajdą Państwo na naszej stronie w zakładce kontaktlub w dolnej części strony.

Po złożeniu zamówienia nasz pracownik skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia zamówienia i ustalenia szczegółów dotyczących:

1. Czasu realizacji zamówienia

Czas realizacji jest ustalany dla każdego zamówienia indywidualnie.

2. Najwygodniejszej formy płatności

Proponujemy następujące formy:

  • przedpłata na nasze konto - w tym przypadku zamówienie zostanie zrealizowane po potwierdzeniu wpłaty
  • wysyłka za pobraniem - zamówiony towar zostanie wysłany za pośrednictwem firmy kurierskiej. W tym przypadku płatności dokonują Państwo przy odbiorze towaru od kuriera
  • płatność gotówka - w przypadku odbioru osobistego
  • nasi sprawdzeni odbiorcy mogą liczyć na kredyt kupiecki, którego warunki są negocjowane indywidualnie

3. Sposobu dostawy towaru

  • na terenie całego kraju możliwa jest wysyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej. Kurier dostarczy zamówiony towar pod wskazany adres a czas na dostarczenie przesyłki wynosi 1 dzień roboczy.
  • odbiór osobisty w siedzibie ŚWIATŁO.

4. Kosztów wysyłki

W przypadku zamówień powyżej 2000 pln netto koszty wysyłki pokrywa ŚWIATŁO, w przeciwnym wypadku koszty te są doliczane do wartości zamówienia.

W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia w ustalonym czasie z przyczyn od nas niezależnych, skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszego toku postępowania. Możemy odmówić realizacji zamówienia, jeśli miedzy innymi dane Klienta są niepełne, nieprawidłowe, nie można nawiązać kontaktu z klientem bądź jego adres e-mail jest nieprawidłowy.

Zasady składania reklamacji

Szanowni Państwo,

  • W przypadku pojawienia się problemów z otrzymanym towarem prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym biurem.
  • Aby usprawnić proces reklamacji przygotowaliśmy FORMULARZE reklamacji, które należy wypełnić i przesłać do nas Faxem, a następnie razem z przesyłką w dwóch kopiach do naszej firmy. Formularze dostępne są poniżej. W gotowych formularzach znajdują się wszelkie informacje niezbędne do złożenia reklamacji. Mamy nadzieję, że polepszy to naszą współpracę.